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Net vun Nuten.

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Es war amol ȧ Klaviervertikos, der hot in sȧn'n Hȧȧmetsteedtel ȧ gruß Kunzȧrt geem. Viele, viele Leit, zewengsten die wos scha wos älter sei, ham'e scha als Kind gekennt, manche ham'e scha als klȧn'n Gunge spieln hȧrn, alle ober ham ses in ne Bleetterne geleesen, wos 's fer ȧ grußer Künstler wur'n wär. Er wahnet scha viele Gahr in Dräsen, war ober eem amol hȧmkumme und hot ne Leiten do wos vürgetroong.

Und alles, wos reg und weg war, war hiegerammelt. De letzten hatten net amol ȧn'n Stuhl mehr krieng könne. Und wie hot er gespielt! Und wos de Leit, dies verstanne ham, am mernsten in Verwunnering gesetzt hot, er er hot alles außewennig, ahne Nuten vürgetroong. Su ȧ Staune! Su ȧn'n Merks! Annerthalb Stunne hots Kunzȧrt gedauert und alles aus ne Kopf!

Ȧȧner ober, der ȧȧ gedacht hot, er verstieht wos dervah – spielt doch derhȧm sei Mȧȧdel ȧȧ scha ȧȧnige Gahr, unds hot 'n fei scha soott Geld gekost', hot er ihr doch erscht ze Weihnachten ȧ neis Klavier ben Vogel gekȧȧft, und se kah ȧȧ scha 's Gebeet der Jungfrau und de Klusterglocken, sugar scha 's erschte Stück vun' Derwachen des Löhm – also hot er ȧȧ Verstestemiech vun der Sach. Ober sei Mȧȧdel braucht Nuten derzu, und wenn se wu annerscht amol wos spielen söll, do sogt se jedsmol, se hätt kȧȧne Nuten miet. Der also war ȧȧ in Kunzȧrt geweesen, und 's hatt ne wahrlich recht sehr gefalln. »Ober«, mȧȧnt er ben Hȧmgieh ze ȧ paar annerne, die ne Künstler über de Moßen luhm, »jo doch, su kah's net jeder, 's war schie; ober vun' Nuten kah er halt doch noch net spieln!«

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